Eindpresentaties studenten MAMD-Gebrookerbos

2 mrt 2018
  • Wonen
  • Werken
  • Leefbaarheid

Studenten van de opleiding MAMD (Maastricht Academy of Media Design and Technology) hebben in de minor Cross Media Promotion van november 2017 tot februari 2018 gewerkt aan campagnes voor Gebrookerbos. De opdracht was om het concept Gebrookerbos een gezicht te geven, de conversatie erover aan te zwengelen en burgers te activeren.

In vier verrassende eindpresentaties hebben de studenten op 6 februari hun campagnes gepresenteerd. Uiteindelijk zijn twee winnaars bekendgemaakt door de jury. De winnaar van de Beste Campagne was voor Bureau Semi met de Fixit Campagne, de Eyeopener-prijs ging naar bureau NOODLE, met de campagne Buurtperspectief. Het juryrapport vindt u rechts op deze pagina (zie 'documenten').

Gebrookerbos is een netwerk van en rondom burgerinitiatieven in Heerlen-Noord, ondersteund door Gemeente Heerlen, Open Universiteit, IBA Parkstad en Neimed.

Naar nieuws overzicht